بوسي ترد على اتهامات طليقها وتكشف حقيقة خلافها مع محمد حماقي

فن ومشاهير

الفنانة بوسي تنفي اتهامات طليقها وتكشف حقيقة خلافها مع محمد حماقي

23 حزيران 2023 11:50

نفت الفنانة بوسي اتهامات طليقها وليد فطين بشأن المبالغ الكبيرة التي قدمها لها خلال فترة زواجهما، وأكدت أنها من كانت القائمة بأعمالها الخاصة والمسؤولة عن المصاريف المنزلية.

وأوضحت النجمة المصرية أن من يقارب بين شكلها في السابق وبين مظهرها الذي تغيير من بعد انفصالها عن وليد فطين، سيميّز زيّف الاتهامات الموجهة لها.

بوسي ترد على اتهامات طليقها وليد فطين

حيث قالت خلال حوارها مع الإعلامية أسماء إبراهيم ضمن برنامج " حبر سري": " الكلام والمبالغ اللي بتتقال مش منطقية.. جيبي صوري زمان.. لو فعلاً ده شكلي.. مش منطقي.. الكلام مش بفلوس أنا.. طيب إه اللي يثبت.. هاتي شكلي زمان وستايلي ولبسي وشكلي دلوقتي حتشوفي أنا قدامك.. حتقولي لأ ده مش منظر واحدة إتصرف عليها الأرقام دي".


وأضافت: " أنا كمان اللي كنت ست وراجل البيت.. أنا اللي كنت بصرف وبعمل كل حاجة.. والناس القريبة مننا في الشغل والبيت بتعرف ده.. حتى شغلي من فلوسي لكن كان بيحط التنازلات باسمه".


اعتداء بوسي على طليقها وليد فطين

وحول اعتدائها بالضرب على طليقها، فندت بوسي هذا الاتهام وأوضحت أنه عارٍ من الصحة، قائلة: " لأ ما حصل.. ولو حصل حأقول..".

وأكدت المطربة المصرية أنها تسعى دائماً إلى التكتم على تفاصيل علاقتها بطليقها وعدم الإتيان على ذكره كُرمى طفلهما وزوجها الحالي خبير التجميل هشام ربيع.

وتابعت: " الله يسهله ما بحبش أجيب سيرته كتير.. وطول ما هو بعيد عني أنا تمام.. ربنا حليم وستار بس خلاص.. دي كانت علاقة راحت بحلوها ووحشها أنا دلوقت ست متزوجة معايا راجل وراجل قوي وبحترمه وبحترم العلاقة الي ما بينا.. وكمان في طفل من طليقي مش هينفع أقول أي كلمة وحشة تخص أبوه وهو حيكبر ويعرف كل حاجة لوحده".

علاقة بوسي بخبير التجميل هشام ربيع

وكشفت النجمة الشهيرة أن الشخص الوحيد الذي لا تخاف من الانهيار أمامه، هو زوجها هشام ربيع، مؤكدة أنها تهرب إلى حضنه من قسوة المقربين والدنيا، مُعلقة: " أنا ما بخاف من زوجي.. بالعكس هو الوحيد اللي ببيّن ضعفي قدامه من غير خوف وكتير بعيط في حضنه بسبب اللي بتعرض له كتير على نفسيتي وأعصابي بالذات من أقرب الناس ليَّ.. والدنيا جت عليَّ كتير".


وأوضحت بوسي أنها تنهار في بعض الأحيان جراء معاناتها من الجحود وعدم التقدير من الأشخاص المقربين منها، مضيفة: " تعرضت لخيانات كثيرة من أشخاص مقربين كنت بعتبرهم أهلي..".

خلاف بوسي مع محمد حماقي

وحول أزمة مدير الأعمال التي دارت بين بوسي وزميلها الفنان محمد حماقي، أوضحت زيف الأنباء المنتشرة حول الموضوع، وأكدت أن علاقتها بالنجم المصري طيبة بخلاف الشائعات المتداولة.


قائلة: " خالص حماقي حبيب قلبي راجل محترم إيه السبب إيه حيخلينا نتخانق.. أما بسبب البُعد اللي حصل بينا.. ده بسبب الانشغالات وأنا عندي زوج وعيلة.. وعمرها ما حصلت واتخنقنا عشان مدير أعمال.. دي إشاعة كل اللي بيتقال.. أنا بعزه وبحترمه ومن الفانز بتاعه".


بوسي تطرح أغنية مسولي وصبحوا

وعلى الصعيد المهني، طرحت النجمة المصرية، مساء أمس الخميس، فيديو كليب أغنية " مسولي وصبحوا" عبر يوتيوب، والتي تعاونت فيها بالكلمات مع الشاعر الغنائي تامر حسين والملحن عزيز الشافعي والموزع الموسيقي جلال حمداوي.




النهضة نيوز